Kate1 Kate1
1602
BLOG

"Złote myśli" J. Korwin-Mikkego

Kate1 Kate1 Polityka Obserwuj notkę 186


Ostatnie sondaże pokazują, że JKM przekroczył (ze swoim Kongresem Nowej Prawicy) próg wyborczy.
Warto poznać jego poglądy.

A więc kilka cytatów:

 

"Chciałbym odebrać prawo wyborcze wielu osobom, nie tylko kobietom".

"Kobiety nie mogą być inteligentne - dba o to mechanizm Ewolucji Naturalnej. Inteligentna istota nie wytrzymałaby przebywania dłużej niż godzinę dziennie z paplającym dzieckiem".

"demokracja polega na tym, że jeżeli ja z panem i panią będziemy na bezludnej wyspie, to większością głosów ustalimy, że pani ma z nami na zmianę sypiać.
To jest właśnie demokracja. A mając większość 2/3 wpiszemy to nawet do konstytucji...".

"Gdyby wybory miałyby coś zmienić, to dawno zostałyby zakazane".

"Dla wyjaśnienia moim wyborcom: ja też pijam, ale wyłącznie wino, a na deser miody i (czasem) likier, by nie było, że jestem abstynentem. Bo wtedy nie miałbym w wyborach żadnych szans...".

"Kiedy kobieta ma pryszcz na twarzy - stara się nie wychodzić z mieszkania. Podobnie z inwalidami".

"Obejrzałem sobie klasyfikację medalową para-olimpiady. Nie ma tam prawie w ogóle państw afrykańskich. Tam zaraza nie dotarła. Ale to oznacza, że Murzyni niedługo podbiją świat. I wyrżną nas". 

"Homoś to jest rzecz normalna. Byli przez cztery tysiące lat, są sobie - nikomu nie przeszkadzali. Natomiast geje, tfu, to jest banda chamów importowanych z zagranicy. Część z nich; w ogóle nie są homosiami. Oni tylko za pieniądze, że tak powiem, udają homosiów. To są importowani z zagranicy ludzie, którzy za pieniądze z zagranicy udają często. Często w ogóle nie są homosiami. Dostają pieniądze, na to żeby rozbijać społeczeństwo i imputować dziwaczne wartości".

"To nie ja mam się podlizywać wyborcom, to oni muszą mieć na mnie ochotę".

 

wiadomosci.wp.pl/gid,16561873,kat,1342,title,Zlote-mysli-Janusza-Korwin-Mikkego,galeria.html     

 

Prawda, że interesujące i oryginalne?

Niektóre z tych myśli są (dla mnie) śmieszne, a niektóre straszne.
Z takimi poglądami JKM nigdy nie zdobędzie poparcia liczącej się większości wyborców.
Ale może warto dać KNP i jemu szansę na większą obecność w polityce?
Trochę, żeby zmienić skostniały od lat układ sił politycznych w Polsce, a trochę po to żeby było śmieszniej ;)

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka