Kate1 Kate1
676
BLOG

Wyniki ankiety na temat głosowania do sejmików

Kate1 Kate1 Polityka Obserwuj notkę 60

W ankiecie wzięło udział 115 osób, to dużo jak na taką salonową sondę.

Wyniki:

PiS-                   72,2%

PSL-                    6,1%

PO-                     5,2%

SLD-                    0,9%

Inna partia-            7,8%

Oddałem głos nieważny-  0%

Nie głosowałem-         7,8%

 

http://lubczasopismo.salon24.pl/postpolityka.iii.rp/survey/449 

 

Ciekawe wyniki :)

Znaczna przewaga PiSu nie dziwi, bo w Salonie jest ponad 70% zwolenników tej partii.
Ale dziwi tak mizerne poparcie dla PO (zawsze w podobnych ankietach było15- 20%).
Ale biorę poprawkę na to, że peowcy bojkotują mnie i moje ankiety :)

Lekko zdumiewa też duże jak na Salon poparcie dla PSL, bo nigdy ta partia nie miała w Salonie poparcia.
Teraz tylko lekko, ale w pierwszych godzinach głosowania PSL miało tu kilkanaście %.

I wreszcie zupełny brak głosów nieważnych.
Ale to nie dziwi, Salonowicze to bystrzaki ;)

Dziękuję Wszystkim za udział w głosowaniu! :))

 

 

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka