Kate1 Kate1
1047
BLOG

Co zmieni się w Twoim życiu jeśli wybory wygra PiS (PO) ?

Kate1 Kate1 Polityka Obserwuj notkę 125

 

Oczywiście chodzi o taką wygraną, która PiS lub PO da możliwość rządzenia.

Walka między zwolennikami obu tych partii w salonie wre aż się kurzy, a ja się zastanawiam- dlaczego aż tak niektórym blogerom zależy na zwycięstwie "swoich".
Tak bardzo leży Wam na sercu dobro Polski?
Niektórym na pewno, ale co do pewnych osób nie kryjących się z cynizmem i pogardą dla patriotyzmu- nie uwierzę nigdy.
No ale może się mylę..

Ale chciałam zapytać jak wyobrażacie sobie swoje życie osobiste po wyborach.
Czy zmieni się w nim coś jeśli wygra i będzie rządzić PiS?

Bo jeśli wygra PO, to będzie prawdopodobnie kontynuacja poprzednich kadencji.
Ale kto wie, padło tyle obietnic, może będą tym razem dotrzymane?

Rządów PiSu wielu ludzi się obawia.
A czego boicie się konkretnie, co mogłoby uderzyć w życie Wasze i Waszych bliskich?

Ciekawa jestem Waszych odpowiedzi :)


Jeśli o mnie chodzi nie przewiduję żadnych zmian w moim własnym życiu niezależnie od tego kto wygra i kto będzie rządził.

 

Złamałam trochę zasadę, żeby nie pisać o polityce, ale przecież wyjątek potwierdza regułę ;)

 

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka