Kate1 Kate1
1153
BLOG

Szczerość komisarz Bieńkowskiej

Kate1 Kate1 Polityka Obserwuj notkę 87

 

Fragmenty wywiadu dla VIVY:

"- Niedawno numerolożka postawiła mi horoskop z daty urodzenia. Jestem Wodnikiem. Powiedziała, że wszystko w moim życiu dzieje się w sposób bardzo naturalny dzięki mojej dobrej pracy. Ta pani nic o mnie nie wiedziała, a wszystko się zgadzało, nawet daty. Ten horoskop usłyszałam, kiedy byłam w złym momencie. I on mnie podbudował. (...) Mój mąż jest zodiakalnym Baranem i zawsze musi postawić na swoim - wyznaje Bieńkowska.

Podczas rozmowy dziennikarka wróży komisarz z ręki. Ta reaguje zaskakującym wyznaniem. - O, dziękuję, bardzo lubię wróżby i horoskopy, poprawiają mi humor. Zwłaszcza, że ten numerologiczny usłyszałam, kiedy byłam w złym momencie. I on mnie podbudował - stwierdza polityk.

Nie mniej interesująca jest polityczna część rozmowy. Bieńkowska przekonuje, że nie dostała wskazówek, jak przygotować się do starań o funkcję komisarza. - Wprawdzie usiłowałam się dowiedzieć wcześniej, jak wyglądały wysłuchania poprzednich polskich komisarzy, ale nikt nie odpowiedział mi precyzyjnie na to pytanie - ujawnia Bieńkowska.

Jej zdaniem wypadła świetnie. - Zaraz po przesłuchaniu odebrałam entuzjastyczne gratulacje i recenzje, że moje wystąpienie było świetne. Tak też zostało przedstawione w zagranicznych mediach. I tak chcę o tym dalej myśleć. Choć potem nagle się okazało, że być może nie było tak super, a niektóre osoby rozkręciły całą kampanię w polskich mediach, przedstawiając to zupełnie inaczej i bardzo krytycznie wobec mnie, i warto dodać, że były to osoby, które w dzień po wysłuchaniu w samolocie z Brukseli do Polski chwaliły mnie na cały głos, że to najlepsze wysłuchanie, jakie słyszały.

http://www.rp.pl/artykul/173943,1168995-Wywiad-Bienkowskiej-w-Vivie-o-wrozbach.html

 

No tak.
Ja też lubię wróżby, ale traktuję je wyłącznie jako zabawę.
Chociaż czasem coś się sprawdza ;))

Ale polityk mówiący serio o wróżbach to trochę śmieszne.
Miejmy tylko nadzieję, że wróżka Elżbiety Bieńkowskiej nie będzie miała wpływu na podejmowane przez nią decyzje polityczne :)

 

 

 

 

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka