Kate1 Kate1
1086
BLOG

Czy będziesz komentować z FB? -sondaż

Kate1 Kate1 Rozmaitości Obserwuj notkę 121

 


Od 4 stycznia można będzie komentować w Salonie wyłącznie z posiadanego konta na fejsie.

A ci którzy nie mają tam konta?
Zarejestrują się? (nie można zakładać kont fałszywych), czy zrezygnują z komentowania i odejdą z Salonu?

Miałam konto na FB, ale z pewnych powodów zlikwidowałam je i nie zamierzam rejestrować się ponownie.
Nie zamierzam otwierać swojego życia prywatnego przed fejsbukiem i na dodatek Salonem.
Więc odejdę.
A pisałam i komentowałam w S24 10 lat.

 

A Wy co zamierzacie zrobić?

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości