Kate1 Kate1
1012
BLOG

Dlaczego Kaczyński w 1990 roku lansował Wałęsę na Prezydenta?

Kate1 Kate1 Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 17


Już na zakończenie mojej serii o Wałęsie, bo chyba niestety nie udało mi się go obronić...

Intryguje mnie bardzo jedna sprawa.

Dlaczego Jarosław Kaczyński, który ma podobno życiorys bez skazy i duże  zasługi dla "Solidarności", w 1990 roku lansował Lecha Wałęsę na Prezydenta, podczas gdy według niego Wałęsa był TW "Bolkiem"?

Dlaczego popierał na najwyższe stanowisko w wolnej Polsce człowieka, którego uważał za agenta SB?
A potem dłuższy czas pracował dla niego jako Prezydenta?

Wtedy przeszłość Wałęsy mu nie przeszkadzała i nie uważał jej za szkodliwą dla Polski?

Teraz Wałęsa jest wrogiem nr.1, a w 1990 roku był godzien najwyższych zaszczytów?
To był ten sam człowiek, z tym samym życiorysem!


Czy ktoś potrafi to wyjaśnić?


@- szkoda że nie mogę wycinać głupich i wulgarnych komentarzy

@

Ciągle nie rozumiem dlaczego Kaczyńskiemu teraz tak bardzo przeszkadza domniemany agenturalny epizod w życiu Wałęsy,

a w 1990 roku mu nie przeszkadzał?

@Waw Siedem-Pięć

Dziękuję za ciekawy komentarz.

Jednak ciągle mam wątpliwości :)


Dziękuję wszystkim za komentarze :)


Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka