Kate1 Kate1
208
BLOG

Lech Wałęsa o planowanych zamachach na jego życie

Kate1 Kate1 Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 0


Lech Wałęsa ostatnio jest wyjątkowo aktywny w mediach społecznościowych.
Były prezydent przekonuje, że nie współpracował z SB, a ostatnio przedstawia także teorie o zamachach na jego życie.

Dwa tygodnie temu opisywał historię, gdy rzekomy niedoszły zamachowiec odwiedził go w mieszkaniu.

"IPN posiada dokumentacje pokazująca Kiszczaka, jako wielokrotnego organizatora zamachu na moje życie, mimo to daje wiarę przygotowanej prowokacji pod kryptonimem Bolek.
W czasie stanu wojennego odwiedzali mnie w mieszkaniu różni ludzie z kraju i z zagranicy.
W odwiedzających zdarzali się i nasłani przez SB. Odwiedził mnie między innymi człowiek około 30 lat.
Zona moja poczęstowała go śniadaniem, kawą, a ja papierosem. Pogadaliśmy sobie o sytuacji w kraju
w pewnym momencie człowiek ten przy świadkach mówi, a ja przyjechałem Pana zabić a tu takie miłe przyjęcie …Nie mogę w tej sytuacji tego zrobić
 i co teraz będzie ze mną. Jestem na przepustce z więzienia zabiłem MILICJANTA, zgodziłem się zabić Pana.
W tej sytuacji uzgodniliśmy tok postępowania, wezwaliśmy Władzę Ludową, przy której powtórzył cel odwiedzin zabicie Wałęsy zabrany został
na Komendę Milicji znaleziono go wiszącego w lesie"
To nie jedyny podobny przypadek w mojej walce, są dokumenty, żyją jeszcze świadkowie.

Niesamowita historia.

Dzisiaj Lech Wałęsa nie napisał nic, wrzucił fotografię, na której jest okładka książki o Janie Pawle II i strona z napisem "Niedoszły zamach na Lecha Wałęsę".

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Lech-Walesa-porownuje-sie-do-papieza-W-komentarzach-zawrzalo,wid,18708506,wiadomosc.html?ticaid=118ac5&_ticrsn=3

Zdjęcie wywołało burzę komentarzy.
Wielu internautom nie podobało się, że Lech Wałęsa porównuje się do Papieża.

Rzeczywiście trochę chyba przesadził.
Papież JP II z zamachu ledwo uszedł z życiem, u Wałęsy do próby zamachu na szczęście nie doszło.

Ale Lechu walczy jak lew :)





Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka