Kate1 Kate1
1690
BLOG

Kierowca seicento zabrał głos

Kate1 Kate1 Wypadki Obserwuj temat Obserwuj notkę 21


 Sebastian K., kierowca seicento, który brał udział w wypadku z rządową kolumną  po raz pierwszy od czasu zdarzenia skomentował to,  co stało się 10 lutego w Oświęcimiu.

Do Sebastiana K., dotarł reporter TVN 24.
21-latek odpisał mailowo na zadane pytania.
Podkreślił, że oczekuje, iż „wszelkie okoliczności wypadku zostaną wyjaśnione zgodnie z zasadami i w sposób jak każde inne zdarzenie,
o czym był przecież listownie zapewniany przez Panią Premier”.

Dalej Sebastian pisze:
od chwili owego feralnego zdarzenia upłynęło już trochę czasu, który pozwolił mi na odzyskanie równowagi”.
„Chciałbym tą drogą podziękować wszystkim tym, najczęściej anonimowym osobom, które na różnorakie sposoby udzielały mi wszelkiej pomocy i wsparcia w tym niewątpliwie trudnym czasie.
Szczególnie dziękuję tym wszystkim osobom, anonimowym darczyńcom, którzy zechcieli z dobrego serca uczestniczyć w zbiórce na nowe auto,
ale nie z uwagi na wpłacane kwoty tylko dlatego, że było Was aż tylu!
Dzieliliście się ze mną w geście solidarności i wsparcia, którego tak bardzo potrzebowałem,
jak zresztą każdy, kto znajdzie się na pozycji podejrzanego”

"ze zdumieniem przyjąłem skalę wsparcia, jakie zostało mi udzielone”.
„Jest ono zdecydowanie przewyższające początkowy cel, co skłania mnie do stanowczego zapewnienia,
iż środki zgromadzone przez Was po prawomocnym zakończeniu postępowania przeznaczę na szczytne cele charytatywne”


https://www.wprost.pl/kraj/10046982/Kierowca-seicento-zabral-glos-w-sprawie-wypadku-z-udzialem-premier-Srodki-ze-zbiorki-na-auto-trafia-na-cel-charytatywny.html


Bardzo szlachetny gest.
Czasem i ze zła może zrodzić się coś dobrego, tak jak w tym przypadku- solidarność i wsparcie dla młodego kierowcy, który przypadkiem znalazł się w złym miejscu o złej porze.

A tymczasem czekamy na wyniki śledztwa, bo jak dotąd prokuratura nie ujawnia ani treści zeznań, ani swoich ustaleń.


Natomiast wczoraj poinformowano, że Grzegorz Schetyna zapowiada możliwość zwrócenia się do instytucji międzynarodowych (ETS) w sprawie wypadku pani premier.

https://www.wprost.pl/kraj/10046874/Schetyna-zapowiada-mozliwosc-zwrocenia-sie-do-instytucji-miedzynarodowych-w-sprawie-wypadku-premier-Szydlo.html

@Roman Heil

Mylisz się, w dodatku obrażasz mnie.
To że nie popieram jedynie słusznej wg. Ciebie partii, ani trochę nie oznacza że popieram ich przeciwników.
Tych nigdy nie popierałam i popierać nie będę.
Z różnych powodów straciłam zaufanie do polityków, do wszystkich.
Staram się być obiektywna chociaż pewnie nie zawsze mi się udaje.

Chyba mam prawo?

@Mona

Ale gdzie ja manipuluję?
Nie oceniam wypadku, ani śledztwa, mam za mało danych.
Podałam tylko list Sebastiana K. z minimalnym komentarzem.

@Kate Witt- cześć :)

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości