Kate1 Kate1
1435
BLOG

Maria Kiszczak pisze do Lecha Wałęsy

Kate1 Kate1 Polityka historyczna Obserwuj temat Obserwuj notkę 80


Wczoraj Lech Wałęsa zamieścił na swoim profilu na Facebooku list, który dostał od żony generała Kiszczaka.

Maria Kiszczak wyraża w nim wsparcie dla byłego prezydenta i chwali transformację.
"Podjął Pan odpowiednie działania zmierzające do zmiany ustroju" – pisze.


Żona generała uważa, że Wałęsa ma swoje miejsce w historii Polski i nikt go z niej "nie wymaże".
"Współpraca ze służbami specjalnymi? Nawet jeżeli jest to prawdą, to przecież nie współpracował Pan – jak to robił pan K.
– z obcymi wywiadami, a z Polakami, z polskimi instytucjami. Nie jest Pan zdrajcą, szpiegiem.
Polska była w tym czasie taka jaka była" – przekonuje.

"Mamy świadomość, że dzięki wsparciu Pana i innych uczestników, dzięki celowym i rozmyślnym decyzjom generała Czesława Kiszczaka –
 Okrągły Stół doprowadził do niebywałych zmian ustrojowych nie tylko w Polsce, ale także w skali światowej"
– pisze wdowa po komunistycznym generale.

Na list Marii Kiszczak były prezydent odpowiedział na Facebooku. Jak stwierdził, nigdy nie współpracował z komunistami,
a dokumenty świadczące o jego związkach ze Służbą Bezpieczeństwa zostały spreparowane.

"Ja nawet nie mam pretensji do tych, co to robili, To była walka, kto kogo.
Dziś jednak przyjęli te podrobione dokumenty popaprańcy i używają do niecnych celów.
Z Gen. Jaruzelskim pojednałem się i zamierzałem pojednać się z Gen. Kiszczakiem, ale czekałem na wyczyszczenie tej sprawy.
Nie zdążyliśmy szkoda. Ja domagam się tylko prawdy i nie obciążam nikogo. Prawda na pewno zwycięży, a ja znajdę się po tej stronie nie może być inaczej.
Pani może w tym pomóc" – napisał Wałęsa


Dziwna postać z tej pani generałowej.
Wydała dokumenty (niezgodnie z życzeniem męża), na pewno została odpowiednio wynagrodzona, teraz dopadły ją wyrzuty sumienia?
Może za chwilę dowiemy się, że dostarczone przez nią teczki to była sciema,  wielka mistyfikacja, efekt działania pracowitych fałszerzy, którzy zaczęli swoją mrówczą pracę w latach

70-80 ubiegłego wieku i kontynuowali ją do końca życia Kiszczaka?


Czego ciekawego jeszcze dowiemy się od pani Marii Kiszczak?

Bo, że zna jeszcze wiele tajemnic to pewne.

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka