Kate1 Kate1
771
BLOG

Czy w Salonie24 można nie popierać żadnej partii?

Kate1 Kate1 Media Obserwuj temat Obserwuj notkę 104



Parę słów pro domo sua :)

Tytuł mojego bloga to: "Nie  popieram ŻADNEJ PARTII", motto: "Z DYSTANSEM OBSERWUJĘ POLSKĄ SCENĘ POLITYCZNĄ :)".

I tak właśnie jest.

Tymczasem ciągle spotykam się z zarzutami, od jednych- że popieram PiS, od innych- że popieram opozycję.
A ja tylko staram się być obiektywna, tym bardziej że partyjne wojenki nie wzbudzają we mnie żadnych emocji.

Jestem w Salonie od 10 lat i przez 8 lat popierałam PiS :)

Teraz nie popieram żadnej opcji politycznej, kiedyś napiszę dlaczego straciłam sympatię do PiS-u.
Nie popieram też opozycji.
Trochę nadziei wiążę z Kukizem, ale nie więcej niż 1% :)


Więc proszę niech nikt mi nie wciska żadnych poglądów, rzekomo moich.

Pozostaję na pozycji bezstronnego obserwatora.

A poza tym większość moich notek jest pisana z lekkim przymrużeniem oka ;)

Miłego weekendu :)


PS.
Uparcie wklejam obrazki, chociaż są one z innej epoki :)

Obrazek pt. "Hołd Tuski" zrobiłam po wyborach w 2008 roku.

To jeden z moich pierwszych obrazków :)


image






Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura