Kate1 Kate1
800
BLOG

Sebastian K. został niesłusznie zatrzymany- orzekł sąd

Kate1 Kate1 Prawo Obserwuj temat Obserwuj notkę 58


To nie jest notka polityczna :)

"Sąd Rejonowy w Oświęcimiu stwierdził, że nie było żadnych podstaw do zatrzymania młodego kierowcy seicento,
który brał udział w wypadku z udziałem Beaty Szydło.
Zażalenie na zatrzymanie złożył adwokat Sebastiana K., Władysław Pociej. – Złożyłem zażalenie na zatrzymanie, ponieważ zgodnie z polskimi przepisami kierowca miał do tego prawo. Zażalenie zostało dziś rozpoznane, sąd uznał, że zatrzymanie mojego klienta jest bezzasadne i właściwie to wszystko, co wolno mi w tej sprawie powiedzieć –
przekazał dziennikarzom po ogłoszeniu decyzji sądu.


Prawnik Sebastiana K. dodał, iż na tym kończy się wątek zatrzymania kierowcy seicento.
– Mojego klienta nie interesuje kwestia odszkodowania.
Dla niego jest ważne poszanowanie zasad, które powinny być stosowane zarówno wobec niego, jak i wobec wszystkich innych obywateli, którym zdarzy się wejść w kontakt z procedurą karną – tłumaczył.

Dzisiejsze rozstrzygnięcie nie będzie miało wpływu na toczące się w dalszym ciągu śledztwo w sprawie wypadku kolumny premier Szydło."

https://www.wprost.pl/zycie/10052455/Sad-Zatrzymanie-kierowcy-seicento-bylo-bezzasadne-Sebastian-K-nie-chce-jednak-odszkodowania.html


Bardzo dobra wiadomość.
Mały przykład na to, że sądy w Polsce mogą być sprawiedliwe.

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka