Kate1 Kate1
1033
BLOG

Ojciec Rydzyk dementuje newsa z "Faktu"

Kate1 Kate1 PiS Obserwuj temat Obserwuj notkę 54


Obiecałam, że jeśli informacja z "Faktu", którą zamieściłam w swojej notce okaże się nieprawdziwa, napiszę sprostowanie.
Co niniejszym czynię.

Wywiad z o. Rydzykiem przedrukował z "Naszego Dziennika" portal "wPolityce".

Kilka fragmentów dotyczących artykułu w Fakcie:


"Ze zdumieniem przeczytałem, że podobno mam swoich ludzi w spółkach Skarbu Państwa, że decyduję o tym,
kto gdzie będzie zasiadał. W to wszystko wmontowano też prezesa Prawa i Sprawiedliwości Jarosława Kaczyńskiego.
To ma zadanie uderzyć nie tylko w Radio, ale i w samego prezesa Kaczyńskiego przez odebranie mu dobrego imienia."


"To jest jedno wielkie kłamstwo, tak to mogę ocenić, gdyż nic, co tam napisano, nie miało miejsca

– dodaje redemptorysta."

"Chcemy jak najlepiej służyć Panu Bogu, Kościołowi, Ojczyźnie i Narodowi Polskiemu – i to wiele środowisk denerwuje.
Oni są gotowi nawet organizować media, które mają być konkurencją dla Radia Maryja, tylko że
ich celem nie jest wspieranie Kościoła, tak jak to robi Radio Maryja, ale niszczenie religii katolickiej."


O. Rydzyk dementuje również informacje o rzekomych wielomilionowych dotacjach, jakie dostaje kierowana przez niego rozgłośnia.

Cały wywiad:

https://wpolityce.pl/polityka/343923-o-tadeusz-rydzyk-chcemy-jak-najlepiej-sluzyc-panu-bogu-kosciolowi-ojczyznie-i-narodowi-polskiemu-i-to-wiele-srodowisk-denerwuje


W tytule mojej poprzedniej notki zadałam pytanie: "prawda, czy fake news?"
No i okazało się, że fake news, więc przepraszam wszystkich sympatyków o. Rydzyka.

Mam nadzieję, że sprostowanie i przeprosiny zamieści także dziennik "Fakt".






Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka