Kate1 Kate1
672
BLOG

Sielanka- obrazek z dedykacją ;)

Kate1 Kate1 Osobiste Obserwuj temat Obserwuj notkę 93


Taka sobie sielankowa wizja ;)


Obrazek dedykuję Mleczajowi i AdamowiKonradowi :)


Podziwiam ich obu niezłomną wiarę w PiS, w to że Kaczyński i jego ludzie budują państwo IDEALNE :)

I że zawsze WSZYSTKO co robią jest DOBRE :)

Dziękuję Wam za ciekawe, inteligentne i kulturalne komentarze.

To w dzisiejszym Salonie rzadkość.


Mam nadzieję, że moja dedykacja nie będzie dla Was "pocałunkiem śmierci" ;)))



Wykorzystałam zdjęcia ze stocku freeimages.com


PS

Dla tych wszystkich, którzy wmawiali mi, że dziewczyna na obrazku jest w stroju ukraińskim.

Otóż jest to strój POLSKI, "krakowski wschodni" :)

Co można sprawdzić tu:

http://miastakobiet.pl/351641,Wracamy-do-korzeni.html

I tu:

image

A samochód to oczywiście nie jest Trabant.

Trudno w takim zmniejszeniu rozpoznać, ale stawiam na Peugeot :)

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości