Kate1 Kate1
289
BLOG

Polityk ;)

Kate1 Kate1 Hobby Obserwuj temat Obserwuj notkę 34



Czasem  może wkleję jakiś mój stary obrazek :D

W końcu robiłam je w Salonie kilka lat!!
Wiem, wiem są infantylne i mało profesjonalne.
Ale krytyka chętnie widziana :)

Także dlatego ten pomysł, że mało jest bieżących tematów politycznych, na które mam ochotę pisać.

Ten fotomontaż to po prostu- polityk :)
Myślę że pasuje do wielu przedstawicieli naszej klasy politycznej.

Ale na pewno każdy ma takiego polityka, z którym obrazek kojarzy mu się najbardziej.

Ciekawa jestem Waszych typów ;))



I jeszcze trzy pytania od blogera WBK24:

1.Czy będziesz głosował/a na PiS, który podniesie 500+ do 550+? (odp a. tak, odp
 b. nie)
 2. Czy bedziesz głosował/a na PO jeśli utrzyma 500+? (odp. a. tak, odp. b. nie)
 3. Która partia obok PiS i PO powinna wejść do przyszłego sejmu? (proszę wybrać z: Kukiz'15, .Nowoczesna, PSL, SLD, inna)

Kate1
O mnie Kate1

<script id="_wau6q4">var _wau =                <script id="_waumkc">var _wau = _wau || []; _wau.push(["dynamic", "3i6y8j7krw", "mkc", "c4302bffffff", "small"]);</script><script async src="//waust.at/d.js"></script>

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości